نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

کابل کشی سیستم مداربسته کابل کشی برای راه اندازی سیستم مداربسته به نوع کابل که آن هم به نوع دوربین مداربسته بستگی دارد. در دوربین های آنالوگ اچ دی از کابل RG59 که نوعی از کابل کواکسیال است، استفاده می شود. در سیستم های تحت شبکه از کابل شبکه که انواع مختلفی دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

 دوربین مداربسته تجریش از طریق این کابل ها به دستگاه ضبط متصل می شوند. در تجهیزات شبکه ممکن است شما با سوئیچ و مودم نیز سروکار داشته باشید که اتصالات آنها نیز به سیستم مداربسته از طریق کابل شبکه قابل انجام است. با توجه به نوع کابل کانکتورهای شما نیز متفاوت خواهد بود. فیش های BNC کانکتورهای مورد استفاده در سیستم های آنالوگ و سوکت شبکه، کانکتور مورد استفاده در سیستم های تحت شبکه است.

 متداول ترین کابل مورد استفاده در خرید دوربین مداربسته در تجریش  Cat6، Cat5 و Cat5e است. استفاده از برخی تجهیزات عمر مفید سیستم مداربسته شما را افزایش می دهد. علاوه بر محافظت از آسیب های محیطی از صدمه و خطراتی که از سمت سارقین و مجرمان دوربین و سیستم را تهدید می کند نیز محافظت می کند. از جمله این تجهیزات می توان به لوله فلکسی، داکت، رک، کاور محافظ و … اشاره کرد. در بالا تنها کابل کشی برای کابل های تصویر مطرح شد. در حالی که به نوع دیگری از کابل کشی در نصب دوربین های مداربسته نیاز دارید. کابل کشی برق در نصب سیستم مداربسته سیستم های مداربسته علاوه بر کابل کشی برای ارسال اطلاعات و تصاویر نیاز به کابل کشی برای انتقال برق نیز دارند. تجهیزات مداربسته با توجه به وجود نوسانات برق نیاز به آداپتور و منابع تغذیه استاندارد دارند. آداپتور و منبع تغذیه نقش مهمی در حفاظت از تجهیزات در برابر نوسانات برق دارند. براساس اینکه سیستم مداربسته چگونه طراحی شده است، ممکن است به آداپتور تکی و یا منبع تغذیه مرکزی نیاز داشته باشید. در صورتی که برای هر دوربین  و دستگاه از آداپتور تکی استفاده می کنید نزدیکی پریز برق به دوربین و دستگاه الزامی است.

تکنولوژی های جدیدی در سیستم مداربسته معرفی شده اند که کار برق رسانی به دوربین و سایر تجهیزات را از طریق کابل تصویر میسر می سازد. در صورتی که اجزای سیستم مداربسته شما از این فناوری های پشتیبانی می کند، بخشی از کابل کشی برق حذف می شود و شما با پیچیدگی کمتری نصب دوربین مداربسته را کامل خواهید کرد. نکته: دوربین و دستگاه های PoC در سیستم آنالوگ اچ دی امکان تامین برق تجهیزات از طریق کابل کواکسیال را فراهم می آورد.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

نکات مهم در انتخاب دوربین دوربین های دام و تورت (Turret) هر دو از انواع دوربین های داخلی هستند و ظاهر آنها بسیار مناسب نصب دوربین مداربسته در مکان های سقف دار است. ممکن است دوربین دام را در محیط های بیرونی نیز ببینید. اگر دوربین های دام دارای استانداردهای حفاظتی مناسب باشند می توانند در محیط های بیرونی نیز نصب شوند. نوع خرید دوربین مداربسته در تجریش علاوه بر از جهت شکل ظاهری، بیرونی بودن یا داخلی بودن باید از نظر لنز و وضوح تصویر نیز انتخاب شود.

انواع دوربین دوربین مداربسته قرار است در چه مکانی نصب شود؟ آیا تصاویر در منطقه ای عریض مورد نظر است یا باریک (مانند راهرو و سالن های ارتباطی اتاق ها)؟ جزئیات در دور اهمیت دارند یا در نزدیکی دوربین؟ با پاسخ به این سوالات می توانید نوع لنز را که واید باشد، ثابت باشد و یا متغیر، تعیین کنید. لنزهای ثابت یک زاویه دید ثابت و بدون تغییر را ارائه می دهند. لنزهای وریفوکال قابلیت تغییر در زاویه دید و در نتیجه امکان زوم و بزرگنمایی را فراهم می کنند. نمونه تصویر لنز دوربین مداربسته 4mm نمونه تصویر لنز دوربین مداربسته وضوح تصویر از ویژگی های مهم دوربین مداربسته است که مکان نصب دوربین مدار بسته از عوامل موثر بر میزان آن است. هر چه عددی که با مگاپیکسل به دوربین نسبت می دهند بیشتر باشد دوربین وضوح بیشتری از صحنه را به تصویر می کشد. دوربین های مداربسته از 1، 2، 3، 4، 5، 6 و 8 مگاپیکسل رایج ترین دوربین مداربسته در بازار هستند. دوربین های 12 مگاپیکسلی نیز طراحی و تولید شده اند که در صورت ضرورت می توانید از آنها تهیه کنید. زیرا دوربین های 8 مگاپیکسلی یا 4K نیز وضوح بالایی دارند و تصاویر با کیفیت فوق العاده ای ارائه می شوند.

نصب دوربین مداربسته در نقاط تعیین شده هنگام نصب فقط باید دقت کنید که انتخاب محل قرارگیری یکی از حساس ترین مراحل  نصب دوربین مداربسته در تجریش است. چرا که اگر دوربین در نقطه مناسبی نصب نشود، حتی اگر دوربین دارای قابلیت های ویژه و فراوانی باشد کارایی آن پایین می آید. دوربین باید در ارتفاع و محلی قرار گیرد که بیشترین زاویه دید و کمترین نقطه کور را داشته باشد. همچنین باید در محل باشد که سارقین نتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

با توجه به شرایط شهر پرند و پیشرفت روز افزون کیفیت زندگی و امکانات رفاهی در آن، خرید و فروش ملک در این شهر نیز شدت گرفت. گسترش تقاضا ها برای خرید و فروش املاک پرند منجر شد تا مراکز زیادی به منظور این کار در این شهر تاسیس شوند. امروزه شاهد املاکی های زیادی در سطح شهر پرند و دیگر شهر ها از جمله تهران هستیم که به خرید و فروش واحد های مسکونی و تجاری پرند می پردازند.

املاک پرند فاز ۲ دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. خانه های این فاز با قیمت های متغیری به فروش می رسند. عوامل مختلفی روی قیمت خانه های این فاز تاثیر می گذارند. متراژ و سال ساخت از مهم ترین آیتم های تاثیر گذار روی قیمت واحد ها می باشد. واحد های ۷۰ متری قیمتی در حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ تا ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارند. این در حالی است که قیمت خانه های ۱۰۰ الی ۲۰۰ متری به ۲ الی ۳ میلیارد تومان در این فاز می رسد.

املاک پرند فاز 4 بیشتر به مسکن مهر تعلق دارند. لازم به ذکر است که در میان ساختمان های این فاز می توانیم شاهد پروژه های شخصی ساز نیز باشیم. با توجه به وجود تعداد زیادی واحد مسکونی در این فاز، دولت توجه زیادی به ساخت مراکز تفریحی و فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی و خدماتی داشته است. در این فاز می توانیم شاهد مراکز آموزشی و ورزشی و یا مراکز درمانی مجهز و نوساز باشیم. در ابتدای شروع کار مسکن مهر‌ واحد های این فاز با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسیدند. امروزه نیز با وجود افزایش قیمت ملک می توانیم واحد های مسکن مهر این فاز را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنیم.

اگر بخواهیم به طور کلی توضیح دهیم فاز های ۴ تا ۶ بیشتر واحد های مسکن مهر را دارا می باشند. در نتیجه املاک پرند فاز 5 نیز بیشتر خانه های مسکن مهر را شامل می شوند. این خانه از نقشه های تقریبا یکسانی پیروی می کنند و تنها بازسازی آن ها طبق سلیقه مالک می تواند متفاوت باشد. متراژ واحد های این فاز نیز بالا بوده و مناسب اسکان خانوار هایی با تعداد بالا می باشد.

فاز ۶ یکی دیگر از فاز های پرند می باشد که بیشتر روی مسکن مهر متمرکز است. املاک پرند فاز 6 واحد های استاندارد در ساختمان هایی با شکل یکسان دارند. بافت شهر ظاهر نوساز خود را حفظ کرده و برای ساکنان جز فاز های محبوب به شمار می رود. یکی از مزایای خانه های این فاز، احاطه به کل منطقه پرند می باشد. خانه های فاز ۶ بیشتر در مناطق مرتفع ساخته شده اند به همین علت خانه های آن دید کاملی به سایر بخش های پرند دارند.

املاک پرند فاز ۳ نسبت به سایر فاز ها خنک تر می باشد که این امر به علت ارتفاع بیشتر آن رخ داده است. افرادی که از شهرستان های سردسیر قصد مهاجرت دارند بهتر است املاک پرند در فاز ۶ را برای زندگی انتخاب کنند. مساحت و وسعت فاز ۶ در حدود هزار و هفتصد هکتار برآورد شده است. در این منطقه وسیع حدود ۳ هزار و ۸۰۰ واحد ساخته شده است که جمعیت زیادی را در خود جای می دهد.

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند و خدماتی نزدیک املاک پرند در این فاز از جمله مزایای آن می باشد. همچنین مهندسان در حال ساخت راه ارتباطی از این فاز به جاده ملارد و کرج هستند. تمامی این موارد در کنار نقشه کشی زیبای واحد های املاک فاز ۶ که توسط شرکت های ترکیه ای طراحی شده است باعث جذب مشتری برای خرید و اجاره خانه شده است.

خرید و فروش مسکن مهر شهر پرند یکی از بهترین اقدامات دولت در شهر هایی مانند پردیس و پرند می باشد. شهر پرند به علت داشتن آب و هوای معتدل تر نسبت به پردیس گزینه مناسب تری به شمار می رود. املاک پرند به دو دسته املام شخصی ساز و املاک مسکن مهر تقسیم می شوند. املاک مسکن مهر توسط دولت و پیمانکار های دولتی طراحی و ساخته می شوند. به علت حمایت دولت از سازندگان این املاک، قیمت واحد ها در ابتدای خرید و ثبت نام بسیار مناسب می باشد.

فایلینگ و آگهی املاک پرند به گونه ای ساخته شده اند که هر واحد و هر ملک بتواند تقریبا به تمامی خدمات رفاهی دسترسی کامل داشته باشد. علاوه بر این مجتمع های آموزشی نظیر مدرسه در تمامی مقاطع و آموزشگاه های تدریس زبان و دیگر حرفه ها نیز در پرند با شرایط مناسب ساخته شده اند. این آیتم یکی از نقاط قوت این شهر برای زندگی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

فروشگاه واسط شاپ تمرکز خود را بیشتر بر روی فروش لوازم جانبی گوشی مانند پاور بانک، کابل، هندزفری، هدفون و ... گذاشته است و در کنار آن، سایر لوازم دیجیتال اصل از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را نیز ارائه می‌کند.

هندزفری بلوتوثی ریمکس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کیفیت صدای عالی و طراحی شیک و مدرنی دارند که مکمل هر دکوراسیونی است. در همین حال، طراحی اسپیکرهای خانگی ما به گونه‌ای است که کیفیت صدای استثنایی دارد که تجربه شنیداری شما را ارتقا می‌دهد.

از جمله محصولات ریمکس شرکت واسط شاپ می‌توان به هندزفری بلوتوثی، انواع شارژر همراه، کابل‌ها، اسپیکرهای بلوتوثی، اسپیکرهای خانگی، پنکه گردنی و انواع مچ بند بچه‌گانه اشاره کرد.

ما طیف وسیعی از هندزفری‌های بلوتوثی، از جمله هندزفری بلوتوثی گردنی، هندزفری بلوتوثی تک گوش و هدفون بی سیم را ارائه می‌دهیم. هر یک از این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کیفیت صدای عالی دارند و به‌خوبی در درون گوش قرار می‌گیرند؛ بنابراین می‌توانید در حین کار، ورزش یا رفت‌وآمد از این هندزفری‌ها لذت ببرید. هدفون‌های ما از مواد با‌کیفیت ساخته شده‌اند و در طیف وسیعی از سبک‌ها و رنگ‌ها مطابق با سلایق فردی اشخاص هستند.

در واسط شاپ علاوه بر طیف وسیعی از محصولات هندزفری بلوتوثی؛ انواعی از پاور بانک‌های وایرلس و با سیم موجود است. پاور بانک‌های ریمکس در واسط شاپ به گونه‌ای هستند که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را همه جا با خود بدون دردسر استفاده کنید. ما همچنین انواع کابل‌های شارژ؛ از جمله کابل‌های لایتنینگ، کابل‌های میکرو USB و کابل‌های تایپ C را ارائه می‌دهیم که همه‌ی آن‌ها برای ارائه شارژ سریع و مطمئن برای دستگاه‌های الکترونیکی شما طراحی شده‌اند.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از بهترین انتخاب برای ساختمان‌ها و مراکز فروش و هایپرمارکت‌ها می‌باشد، این درب‌ها علاوه بر افزایش امنیت، می‌تواند باعث زیبایی محیط نیز شود. این درب‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند و می‌توانید از کمترین فضای ممکن، بیشترین بهره را ببرید. این درب‌ها قابلیت‌های فراوانی دارند و بهترین انتخاب برای سازمان‌ها و مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت‌ها و … است که به دلیل رعایت بهداشت در چنین مکان‌هایی می‌تواند استفاده زیادی گردد. حتی امروزه از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مراکز توان‌بخشی، کنفرانس و نمایشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود.

خرید درب اتوماتیک شیشه ‌ای اگر از کسانی هستید که به تازگی یکی از محصولات ما را خریداری کرده‌اید ولی در نصب و راه اندازی آن دچار مشکل شده‌اید، یا این درب‌ها دچار مشکلات و ایراداتی هستند که از آنها راضی نیستید، ما با ارائه خدمت پس از فروش عالی برای پشتیبانی از محصولات خریداری شده توسط مشتریان عزیز می‌توانید از ضررهای مالی آنها جلوگیری کنیم و شما با خرید انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک از ارزان دُر دیگر نگرانی بابت این موضوعات نداشته باشید

قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از بهترین انتخاب برای ساختمان‌ها و مراکز فروش و هایپرمارکت‌ها می‌باشد، این درب‌ها علاوه بر افزایش امنیت، می‌تواند باعث زیبایی محیط نیز شود. این درب‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند و می‌توانید از کمترین فضای ممکن، بیشترین بهره را ببرید. این درب‌ها قابلیت‌های فراوانی دارند و بهترین انتخاب برای سازمان‌ها و مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت‌ها و … است که به دلیل رعایت بهداشت در چنین مکان‌هایی می‌تواند استفاده زیادی گردد. حتی امروزه از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مراکز توان‌بخشی، کنفرانس و نمایشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود.

سفارش خرید کرکره برقی برای خرید انواع کرکره‌ها و درب‌های برقی اتوماتیک می‌توانید به سایت ارزان در مراجعه نمایید و انواع محصولات را در سایت مشاهده و سفارش دهید. قیمت کلی این محصولات به ابعاد درب، جنس ریل، نوع ریل، برند و شرکت‌های سازنده و … بستگی دارد. دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت کرکره برقی امروزه تیغه و موتور کرکره کنترلی هستند و قدرت موتور و جنس تیغه برای ساخت کرکره ریموت کنترل استفاده می‌شود.

برای خرید انواع کرکره‌ها و درب‌های برقی اتوماتیک می‌توانید به سایت ارزان در مراجعه نمایید و انواع محصولات را در سایت مشاهده و سفارش دهید. قیمت کلی این محصولات به ابعاد درب، جنس ریل، نوع ریل، برند و شرکت‌های سازنده و … بستگی دارد. دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت کرکره برقی امروزه تیغه و موتور کرکره کنترلی هستند و قدرت موتور و جنس تیغه برای ساخت کرکره ریموت کنترل استفاده می‌شود.

یکی از مصارف زیادی که انواع درب کرکره‌ای در جامعه دارد، کرکره برقی مغازه‌هاست. کرکره برقی ارزان دُر مغازه یا هر نوع کرکره برقی دیگری معمولاً با تیغه آلومینیومی سبک‌تر ارزان هستند و با تیغه آلومینیومی سنگین و فولادی نیز گران‌تر است و البته استفاده از تیغه پلی کربنات شفاف و رول گیتر نیز واقعاً در بازار گران‌تر از بقیه است.

از مزیت‌های اصلی این پرده‌ها می‌توانید به کارکرد سریع و آسان آن توسط کاربران اشاره کنیم. این پرده‌های برقی نیازی به تنظیم توسط شما ندارد و در طرح‌های مختلف و با توجه به سلایق افراد قابل انتخاب هستند. طرح و اندازه پرده‌ها البته روی قیمت آنها تأثیرگذار هستند. پرده برقی با استفاده از سنسور می‌تواند بدون ریموت هم کنترل شود. با این سنسورها می‌توانید برای باز و بسته شدن و جمع شدن پرده‌ها اقدام نمایید.

این پرده‌ها دوام زیادی دارد و می‌توانید به راحتی بدون کنترل دست آنها را تنظیم نمایید. دوام این پرده‌ها تا سال‌های زیاد عمر می‌کند و نیازی به خرید پرده برقی در طرح‌های دیگر ندارید و در زمان کم می‌توانید پرده‌های منزل و محل کارتان را تعویض نمایید.

قیمت پرده برقی پرده‌های معمولی نسبت به پرده‌های برقی قیمت ارزان‌تری دارند. امروزه پرده‌های مدرن و هوشمندی در بازار وجود دارند که قیمت‌های بسیار بالایی دارند. معمولاً پرده‌های ساده با دست باز و بسته می‌شوند و قیمت آنها بسیار ارزان‌تر از پرده‌های برقی هستند.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

سوالات متداول درباره نکات مهمی که برای خرید تاج گل ترحیم هانی باید بدانید چه نکاتی رو باید برای خرید تاج گل بدونیم؟ ما در این مقاله تمام نکاتی رو که شما برای سفارش یک تاج گل مراسم ترحیم باید بدونید رو شرح دادیم. برای مطالعه بیشتر وارد مقاله بشید …

تاج گل یک طبقه بخریم یا دو طبقه؟ مهم ترین نکته برای انتخاب نوع تاج گل، بودجه شماست. اینکه چه مبلغی برای خرید تاج گل در نظر گرفتید در مرحله اول تعیین کننده‌ترین موضوع برای انتخاب تاج گل یک طبقه یا دو طبقه هست. تاج گل دو طبقه طبیعتا به دلیل میزان گل بیشتری که داره  از نظر قیمت تقریبا ۲ برابر تاج گل یک طبقه هست.

نکته مهم دیگه فضاییه که قصد دارید تاج گل رو برای اونجا ارسال کنید. اگه شما تاج گل رو برای فضای بسته مثل داخل شرکت یا فروشگاه ارسال میکنید طبیعتا تاج گل یک طبقه مناسب‌تره و برای حمل به داخل محل مورد نظرتون با مشکل مواجه نمیشه. اما برای سایر فضاهای باز یا فضاهای بزرگ مثل نمایشگاه‌ها محدودیتی برای دو طبقه بودن تاج گل نیست … گل های استفاده شده در تاج گل چه مفهومی دارن؟ گل های زرد شادی بخش و نشونه ای از سلامتی هستن.

گل های آبی رو برای نشان دادن آسایش و آرامش انتخاب کنید. گل های سفید رو برای نشان دادن صلح و احترام انتخاب کنید که به معنای پاکی، معصومیت، سکوت، فروتنی. گل های قرمز بهتره که در مراسم تشییع جنازه بعضی از ادیان استفاده نشه؛ مثل بودایی ها (در عوض، گل های سفید استفاده بشن) … متن روی تاج گل ترحیم چجوری باید باشه؟ بهتره که این متن ساده و مختصر و در عین حال بیان کننده احساسات شما باشه. البته هیچ قانون و محدودیتی برای نوشتن متن دلخواهتون روی تاج گل وجود نداره و شما میتونید حتی متون طولانی هم بنویسید …

خلاصه نکات مقاله نکات مهمی که برای خرید تاج گل باید بدانید تاج گل در واقع یک پایه بزرگ فلزی یا چوبیه که مقدار زیادی گل روی اون گل آرایی میشه و امکان جا به جاییش وجود داره. تاج گل ها به صورت کلی برای یکسری اهداف ارسال میشن مانند عرض تبریک و یا عرض تسلیت. برای تبریک در مناسبت های با مضمون شاد از جمله تبریک موفقیت یا ارتقا مقام و پست جدید و یا … و همچنین برای عرض تسلیت و همردی در مراسم ترحیم و ختم، مراسم خاکسپاری، مجلس ختم، مراسم سوم، هفتم، چهلم و یا سالگرد درگذشت و فوت عزیزان و آشنایان. شاید در فرهنگ ها و مذهب های گوناگون روش های متفاوتی برای ارسال گل وجود داشته باشه اما معمولا در همه جا برای ابراز همدردی با خانواده فرد متوفی این رسم زیبا صورت میگیره. فرستادن گل علاوه بر ادای احترام به بازماندگان و خانواده شخص مرحوم یک راه فوق العاده برای ابراز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شخص از دست رفته در ذهن و قلب شماست. ما در این مقاله ار هانی گل به شرح نکات مهمی که برای خرید تاج گل باید بدونید! پرداختیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

گل فروشی سامی گل: تاج گل نمایشگاه سامی گل برای خرید آنلاین یکی از راحت ترین و بهترین روش برای خرید انواع تاج گل مناسب نمایشگاه به شمار می رود. در این روش شما نیازی به حضور در گلفروشی نداشته و می توانید این گل را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین با توجه به مشغله و دغدغه های زندگی بسیاری از افراد فرصت کافی برای حضور در نمایشگاه و افتتاحیه ها را ندارند.

در این صورت فرد می تواند به صورت آنلاین تاج گل را به همراه متن خاصی بر روی کارت سفارش داده و آن را به محل نمایشگاه ارسال کند. با این کار شما احترام و تبریک خود را به صاحب نمایشگاه ابزار خواهید کرد.

برای ارسال تاج گل برای نمایشگاه های تهران نیازی به حضور فیزیکی نیست. شما صرفا لزومی ندارد که در این نمایشگاه ها شرکت کنید بلکه با ارسال آنلاین تاج گل می توانید حضور خود را اعلام نمایید. در نتیجه شما با مشاهده نمونه های تاج گل در نمایشگاه های آنلاین می توانید مناسب ترین تاج گل را انتخاب کنید.

سفارش تاج گل تبریک و افتتاحیه برای سفارش تاج گل مراسم می توانید از محصولات این دسته که شامل تاج گل افتتاحیه، گل های مناسب مراسم افتتاحیه، گل مناسب افتتاحیه مغازه، شرکت یا فروشگاه استفاده کنید و همچنین سفارش به صورت آنلاین و یا تلفنی و یا از طریق واتساپ امکان پذیر می باشد. این محصولات امکان ارسال ۱ ساعته و فوری در تهران و کرج را دارند. ارسال و  سفارش تاج گل افتتاحیه به تمام نقاط تهران و کرج | ارسال یک ساعته | ارسال مستقیم از بازار گل | مناسب افتتاح و گشایش شرکت ، مغازه ، کافی شاپ ، فست فود و … تاج گل مناسب : افتتاحیه ارزان افتتاحیه بین المللی سفارش آنلاین تاج گل افتتاحیه افتتاحیه لوکس افتتاحیه لاکچری افتتاحیه تهران قیمت افتتاحیه ارسال فوری تاج گل



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

معمولا تاتوکار شما مراقبت های فوری پس از خالکوبی را انجام می دهد، در مجموعه وی تتو پس از تتو نیز تحت کنترل آنها خواهید بود، یک لایه نازک از پماد آنتی بیوتیک و یک پوشش خالکوبی یا پانسمان قبل از خروج از مغازه استفاده می کند. او توضیح می‌دهد که روکش خالکوبی دو کارکرد دارد: پوست شما را هم در برابر باکتری‌هایی که می‌توانند باعث عفونت شوند و هم از تحریک لباس، ملافه یا سایر محرک‌های احتمالی در محیط شما محافظت می‌کند. احتمالاً به شما دستور داده می شود که پوشش خالکوبی را حدود 24 ساعت نگه دارید. در این زمان است که ممکن است متوجه تورم و قرمزی نیز شوید، اگرچه این ممکن است به رنگ پوست شما و همچنین خارش بستگی داشته باشد، که به گفته دکتر هیبلر می توان با گذاشتن کیسه های یخ روی خالکوبی بانداژ شده آن را کاهش داد.

هنگامی که پوشش خالکوبی از بین می رود، تمیز نگه داشتن ناحیه و مرطوب نگه داشتن آن نام بازی است، اما نیازی به استفاده از هیچ نوع محصول مراقبت پس از خالکوبی خاصی ندارید. در اینجا نحوه کمک به روند بهبودی ارائه شده است.

 

محل را روزانه بشویید.

تمیز نگه داشتن ناحیه مهم ترین کاری است که می توانید برای جلوگیری از عفونت باکتریایی انجام دهید. دکتر هیبلر پیشنهاد می‌کند در چند روز اول، یک تا دو بار در روز، ناحیه را با آب گرم (با استفاده از دست‌های تمیز) بشویید، سپس به مدت دو تا سه هفته هر روز. هر نوع پاک کننده ملایمی انتخاب خوبی است. دکتر لاو می گوید که یک صابون ضد باکتری، مانند صابون دست مایع ضد باکتری Dial Antibacterial (2 دلار، آمازون) نیز به خوبی کار می کند.

او همچنین توصیه می‌کند در این مدت از شنا در استخر، دریاچه یا اقیانوس یا پریدن در جکوزی برای کاهش احتمال عفونت خودداری کنید.

 

پوست خود را مرطوب نگه دارید.

دکتر لاو می گوید، همچنین باید مطمئن شوید که این ناحیه را به طور مداوم مرطوب کنید - حداقل دو تا سه بار در روز به مدت دو تا سه هفته. چرا؟ او توضیح می‌دهد که هر چه پوست مرطوب‌تر باشد، احتمال ایجاد دلمه در آن کاهش می‌یابد و پوسته‌زدگی در واقع روند بهبود زخم را مختل می‌کند. پمادهای ضخیم تر و انسدادی (مانند وازلین و آکوافور) اغلب توصیه می شود، اما اگر طرفدار بافت روغنی نیستید، دکتر لاو ژل تسکین دهنده تاتو خرگوش Mad (22 دلار، آمازون) را توصیه می کند. او می گوید که به همان اندازه مرطوب کننده است، اما فرمول مبتنی بر ژل هیچ گونه چربی باقی نمی گذارد.

همچنین می توانید کرم یا لوسیون مبتنی بر روغن نارگیل را در نظر بگیرید. دکتر میکائیلوف می گوید: این ماده ممکن است به بهبود سریعتر پوست کمک کند، زیرا حاوی چندین اسید چرب است که ممکن است اثر ضد التهابی داشته باشد. ، ترکیبات تسکین دهنده پوست و بدون عطر است. همچنین می توانید روغن نارگیل مستقیم را امتحان کنید، فقط به خاطر داشته باشید که ممکن است کمی چرب به نظر برسد.

حتی اگر از مرطوب‌کننده استفاده کنید، باز هم امکان ایجاد دلمه وجود دارد. اگر این اتفاق افتاد، در صورت امکان در مقابل میل به خاراندن یا چیدن مقاومت کنید. دکتر یاداو هشدار می‌دهد: «اگرچه ممکن است وسوسه‌انگیز باشد، اما می‌تواند باعث ایجاد زخم شود و در نهایت بر ظاهر خالکوبی شما تأثیر بگذارد. بعد از دو یا سه هفته، پوسته پوسته پوسته شدن خود به خود شروع می‌کند، نشانه‌ای از اینکه سطح پوست شما تقریباً به طور کامل بهبود یافته است.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

مدل های تتو انواع مختلفی دارد که در اصفهان تتو وی تتو تمامی این طرح ها و مدل ها را با هزینه ای معقول و با بهترین کیفیت برای مشتریان خود انجام می دهند.

خالکوبی حشرات

خالکوبی حشرات، یا حتی یک حیوان، زمانی که این کار را در سبک خالکوبی سه بعدی انجام دهید، می تواند تقریباً وحشتناک باشد. در بسیاری از موارد، عنکبوت هایی را می بینیم که به سبک سه بعدی روی گردن یا بازوی شخصی خالکوبی می شوند. این کار برای ایجاد حسی خزنده انجام می شود، اما عنکبوت نیز ایده های مختلفی را نشان می دهد. خالکوبی عنکبوت برای شخصی که می پوشد هر چه معنی داشته باشد، به این معنی است که عنکبوت به ظاهر در حال خزنده روی گردن او، شخص دیگری را بیرون می کشد. اگر به حشرات علاقه دارید یا باعث می‌شوید که مردم به هم بپیچند، این خالکوبی گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.

 

تاتو کره چشم

خالکوبی کره چشم یکی دیگر از آن تصاویری است که وقتی به روش سه بعدی توسط هنرمندی انجام می شود که می داند چه کار می کند، فوق العاده به نظر می رسد. گرفتن ماهیت یک شخص آسان نیست، اما وقتی خالکوبی کره چشم به این سبک انجام می شود، می تواند به نظر برسد که به چشم یک فرد خیره شده اید. چشم تصویری قدرتمند است مانند نمادگرایی که باید دروازه روح را ایجاد کند و اگر به اندازه کافی نزدیک شوید، ممکن است آن را پیدا کنید.

 

احتمالاً می توانید حدس بزنید که کلید گرفتن یک خال کوبی سه بعدی عالی این است که هنرمندی را پیدا کنید که در این سبک به خوبی مسلط باشد. نکته خوب این است که اکثر هنرمندان نمونه کارها آنلاین دارند، بنابراین شما می توانید کارهای آنها را حتی قبل از اینکه پا به فروشگاه بگذارید، ببینید. که در فرآیند تصمیم گیری مهم است. هنگامی که ایده ای در مورد هنرمندی پیدا کردید که می خواهید با او صحبت کنید، با او بنشینید و ببینید آیا راحت هستید یا خیر. این مهمترین چیز در مورد خالکوبی است.

 

اگر در حال جستجو بوده اید و در یافتن فردی که خالکوبی شما را زنده کند مشکل دارید، به ما اطلاع دهید. تیم Tattoo SEO دوست دارد به شما کمک کند. در همین حال، برخی از این خالکوبی های سه بعدی را در زیر بررسی کنید تا ایده های خوبی به شما ارائه شود.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

چه لوازمی برای تاتو لازم است؟

یافتن بهترین تجهیزات بخش مهمی از کار هر هنرمند خالکوبی است زیرا لوازمی که استفاده می کنید اغلب کیفیت خود تاتو را تعیین می کند. چه به عنوان یک هنرمند خالکوبی جدید شروع به کار کنید و چه به دنبال یافتن یک سرگرمی جدید هستید و همیشه خالکوبی برای شما جالب بوده است، اطمینان از اینکه لوازم خالکوبی با کیفیت بالا را خریداری می کنید بسیار مهم است! حتی بهترین هنرمند خالکوبی با کیفیت لوازمی که دارد محدود می شود! این وبلاگ به لوازم مختلف خالکوبی که برای ایجاد بهترین خالکوبی ضروری هستند و مواد و تجهیزات مورد نیاز در طول این فرآیند را بررسی می کند.

اگر میخواهید تاتو بزنید ما مجموعه وی تاتو را به شما معرفی میکنیم. پس اگر به دنبال شماره تلفن تاتو کار زن در اصفهان هستید بر روی این لینک کلیک کنید و همین حالا رزرو خود را ثبت کنید!

 

چه لوازم خالکوبی مورد نیاز است؟

برای خالکوبی لوازم زیادی لازم است و شما باید هم روی مواد ثابت و هم مواد دور ریختنی سرمایه گذاری کنید که باید به طور مرتب خریداری شوند. هر دوی این نوع لوازم خالکوبی فوق العاده مهم هستند و کوتاهی در آنها می تواند منجر به محو شدن خالکوبی ها یا حتی انجام نشدن دقیق آنها شود. چه به دنبال شروع فرآیند یادگیری نحوه خالکوبی باشید یا حتی فقط می خواهید در مورد آنچه که در صورت حرفه ای بودن باید به آن توجه کنید بیشتر بدانید، موارد زیر مواردی است که باید در مورد لوازم خالکوبی در نظر بگیرید.

 

لوازم تتو ثابت

مواد ثابتی که خریداری می کنید دوباره مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین بسیار مهم است که مواردی را خریداری کنید که نه تنها کار را انجام می دهند، بلکه افزوده های طولانی مدت به کیت خالکوبی شما نیز باشند. قدرت و دقت مواد ثابت مورد استفاده برای خالکوبی بر طول عمر و ظاهر کلی تأثیر می گذارد و در مورد لوازمی که خریداری می کنید باید در نظر گرفته شود. در زیر لیستی از لوازم تتو ثابتی که باید خریداری شوند آورده شده است.

 

ماشین های تاتو

دستگاه های تاتو به وسیله ای دستی اطلاق می شود که برای انتقال جوهر از سوزن به پوست استفاده می شود. دستگاه‌های خالکوبی پیچیده هستند و طوری طراحی شده‌اند که اطمینان حاصل شود که وقتی جوهر از سوزن به پوست منتقل می‌شود، دقیقاً به نقطه درست داخل پوست برخورد می‌کند تا اطمینان حاصل شود که تاتو دائمی است. دستگاه های خالکوبی با استفاده از سیم پیچ های الکترومغناطیسی کار می کنند که می توانند یک میله آرمیچر را به سمت بالا و پایین حرکت دهند. سوزن مورد استفاده به میله آرمیچر متصل می شود و اطمینان حاصل می کند که دقیقاً با پوست هماهنگ است. دستگاه‌های خالکوبی در توالی‌های ریتمیک سریع کار می‌کنند که به موجب آن میله آرمیچر و سوزن به طور مداوم با حرکات دقیق و مداوم در پوست فرو می‌روند و جوهر را مستقیماً به لایه درم پوست منتقل می‌کنند.

 

کیفیت دستگاه خالکوبی مورد استفاده همیشه باید در نظر گرفته شود زیرا این دستگاه مسئول انتقال جوهر به پوست خواهد بود. این اقلام اغلب می توانند بسیار گران باشند، اما دریافت بهترین ابزار برای تکمیل کاردستی شما حیاتی است!



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()